Ego and Twenty Three

Ego and Twenty Three

(To the best of my knowledge the following was written five minutes ago)


Seventeen minutes ago.

Got itself two views

zero engagement

Is this the path to greatness?

Filled with lonely posts

And

and

unsocial media?


You know they say

It’s a wide

wide web,

yet I can’t seem to catch a fly.

Not even with that sweet sticky sticky tacky honey.

Maybe, I

Maybe I

Should spend some money.


Ya know

the cougar did say

ya gotta have dat

Mmm

O.

N.

E.

Y.


Never mind.

I’ll just write and write and write

And fail

And fly

But I can’t fly so

I’ll die


What is this?

Is it some poetry?

I don’t write

Po a tree

I ain’t no

Poet


And I know it


But, but, but

I know my prose are better than most rappers rhymes

So maybe

Just maybe

This counts as a poem’s tree


I don’t know

guys

I just kind a

Wanna die


[Not for real

You know

I got to specify

Cuz

After all those posts ‘bout

Times I’ve actually desired

To die

I’ve got to be

Careful

I’m just saying

I’m just saying

That’s not for real

It’s hyperbole

Gotta specify

Don’t wanna lie


I don’t want

to

Worry you

I’m

just a little blue]


Cuz twenty three likes is all I got

I got

I got

I said remember that


[Seriously though I don’t even like sublime. I made this joke once ‘bout how,

Like

I’m taking this massive shit

An

It stinks up my apartment

You know

An then

An then and then

Hey

Wait

Don’t go

Please don’t run away.

And then, and then like my roommates come home, and then like

Oh shit

Shit. shit. Shit.

Okay okay okay

So let me backup.

Like I’m taken this monster truck sized dookie, but I play some sublime.

Ya know,

Like so

When someone inevitably says,

‘Yo man! What dat shit?’

I can be like

ITS SU-BLIIIIIIIIIIIME

Hu hu

Ya get it?

Cuz

Cuz it’s shit!]

I work a day job

Eight hours

Then I head home

Then I write

Then I sleep

Then I work

Then I work on

The passion of mine

Day job

well

It makes me blue

Whether it’s standing behind desks

or

Wiping down

Porcelain thrones till they’re so fine

You could lick

A dime right off em

At any time

Just lick that dime

Don’t know why you’re licking dimes

that’s not food

Guess it’s silly time


It’s always silly time round here

But,

I’m not turning this frown upside down

Cuz

I know

I’m better than twenty three

At this point in time

I’m better

My prose are better than poems

And I just wanna show em

I know

I’ve got

Skillz to kill

But

But

But


But


Do you..

Like me?

And if not

Well,

Why the hell

Not?

I’m fucken great yo!

Kiss dis shit

Unn

Yeah

Woo

Woo Hoo

Hoo Hoo

HOO

Ya halla

I halla

But can I halla


And I don’t mean like no hollaback girl


Because I have been down that track, and it is not going to be like that again because it was a very poor track. Gwen and I are both aware that the condition of that track is sub-optimal, and after consulting Mr. Frost we have decided to head down an alternate track.

One with substantially less foot traffic.

We at The Gonzo Press hope you appreciate this track.

Scratch that tracks.

Plural

Specifically of the Indie and Alternative Rap variety


The tracks we shall be viewing are listed below:

A. Hobo Johnson 3%

B. Moral of the Story by Watsky

And

 3. Prologue by Spose

edited.jpg

Like the best jokes…


Please take a moment to listen to 3%

I’m still waiting

Cuz it’s twenty three likes

That

My words

Are worth

And I almost believed it

For a second

But

In my heart I know my words

are worth

At least half a million more

I find myself

Asking myself

Where are the eyes

Why aren’t they reading

The words I’m typing

After all

I’m pouring out my soul

With each strike of the keys

I’m bleeding

And it’s pooling on the page

Not blood

But emotion

I know

I’ll make them feel it

And I know

You’ll see it

Because

I feel it

But do you think maybe

Twenty three likes is

More than enough

Is that

The accurate description

Of

The quality of the words

I’ve been given from up above

Up above?

Yeah,

Up above

I believe it

And I mean it

My prose

They come from

Up above

I don’t mean it’s biblical

Mystical

Spiritual

Only

It is

To me



Please take this moment to listen to Moral of the Story


Twenty three likes is what’s worth because that’s how many it has.

Grow up,

Stop bitchin

Write till your fingers look like a bouquet of roses


They don’t need to know the hours you work

And the hours you write

The matter of fact is it does not

Will not

And should not matter to them

Will you work


Yes

I’ve got a goal

So I’ll hold onto my hope

If I don’t have it

I’ll ask where the cord is


Ope


it’s three paces away

Right behind that desk over

Yeah I still got it

Don’t get it

Go read it

I’ll post it again

Write it again

Portion

Numero

Three-oh

Next week

Oh!


Then again

Again

And

Again

Because I’ve got it in my chest

It’ll come pouring out

Like the dirty

Old

Poetic

Man

Said it should


And

That is

How I know

I’ll

Do it

because

I said

I’ll Do it

It’s for me

it being words

The words


Words

That I write

Repeat

It is for me

Twenty three

Or half a mill more

You won’t understand

How I preach with my keys

Because I’m preachen at me

I guess you could say


It is time for you to listen to Prologue by Spose

Cuz

I’m a work in progress

I’ll just write forever

I know.